Condiții și termeni de livrare


SITE-ul acesta este întreținut și administrat de compania SC Tapet & Co SRL, Nr de ordine în registrul comertului J22/1861/15.10.2015, Cod unic de Înregistrare  35128577, cu sediul în Cogeasca, Lețcani, str. Mihai Eminescu 58/2, județul Iași.

1. TERMENI

  • VÂNZĂTOR: WEBTAPET.RO (S.C. Tapet & CO S.R.L.), prin intermediul site-ului WEBTAPET.RO
  • CUMPĂRĂTOR: orice persoană fizică sau juridică din România care efectuează o comandă.
  • CLIENT: orice persoană fizică sau juridică din România, care întră în site-ul WEBTAPET.RO și are intenția de a cumpăra produse.
  • SITE: WEBTAPET.RO.
  • COMANDĂ: este un document electronic, prin care CUMPĂRĂTORUL transmite către VÂNZĂTOR intenţia de a cumpăra anumite produse de pe site.
  • PRODUS: bunuri comercializate de către WEBTAPET.RO (tapet, stofe, elemente decorative, etc)
  • CONTRACT: reprezintă o COMANDĂ confirmată de către WEBTAPET.RO prin care SC Tapet & CO SRL este de acord să livreze CLIENTULUI produse, iar CLIENTUL este de acord efectueze plata acestora.
  • UTILIZATOR, VIZITATOR: toate persoanele fizice și/sau juridice care accesează site-ul indifirent de motiv.
  • DATE PERSONALE: toate informații pe care le colectăm de la Dvs, pe baza cărora puteți fi identificat personal. Acestea pot include numele Dvs, adresa, numărul de telefon, adresa de email, CNP, iar pentru persoanele juridice: Numele societății, adresa sediu social, CUI-ul, nr. de înregistrare Reg. Comerțului, adresa de livrare, adresa de email, număr de telefon și date de contact ale persoanei care reprezintă societatea.

2. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE CUMPĂRĂTORULUI

  • Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile solicitate de vânzător, pentru a emite factură pentru produsele comandate.
  • Cumpărătorul are obligația de a păstra ambalajul original și etichetele produselor până finalizarea montajului al acestora.

3. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE VÂNZĂTORULUI

  • Vânzătorul are obligația de a comunica toate costurile comenzii, prețul produselor, taxa de livrare.
  • Vânzătorul, în cazul în care a observat că o comandă este dubioasă, are dreptul de a solicita informații suplimentare, legate de Cumpărător pentru a se asigura, că produsul livrat va fi plătit. Dacă consideră că este o comandă falsă, poate să anuleze acesta.

4. PLATA SI FACTURAREA

  • Plata pentru marfa se face in dupa cum urmeaza:
    • 50%, se cere un avans din suma totală a contractului, care trebuie sa fie achitată prin transfer bancar, după care trebuie să ne expediați dovada plății, pentru a efectua comanda. Pentru plata avansului va fi emisă și expediată o factură proforma.
    • restul de 50% se va plăti în sistem ramburs sau prin transfer bancar,  înaintea expedierii produselor. Factura originală se trimite împreună cu produsele comandate.
  • Prețurile afișate sunt în RON și include TVA-ul in marime de 19%.

5. RETURNAREA PRODUSELOR:

  • Vă rugăm să verificaţi produsele înainte montării sau folosirea lor, cât şi montajul acestora cu un personal calificat. În cazul în care doriţi să le montaţi Dvs, vă recomandăm să vă documentaţi şi să întrebaţi un specialist pentru sfaturi corecte şi utile.
  • Reclamaţii după montajul produselor nu se vor lua în considerare!
  • În cazul tapetului ce sunt declarate defecţiuni sunt: pete de alte culori care nu ar trebui să fie pe modelul respectiv, îmbinarea nu este continuă şi modelul nu se poate potrivi, sau sunt diferenţe de nuanţe de la o rolă la alta.
  • Înainte de montare vă rugăm să verificaţi numărul de LOT (BATCH NR) de pe etichetele rolelor, în cazul aceluiaşi model de tapet, ele trebuie să fie identice.
  • Înainte de montajul fototapetului vă rugăm să verificaţi pe o suprafaţă plană bucăţile (dacă este alcătuit din mai multe bucăţi), şi să verificaţi ordinea în care se montează, acestea se pot suprapune până la 1 cm, în funcţie de cum necesită modelul. În cazul în care nu corespund ca imagine, vă rugăm să ne contactaţi înainte de începerea montajului. Orice reclamaţie trebuie să fie justificată corect, şi conform standardelor impuse chiar şi de producători.
  • Produsele comandate pe bază de avans nu se pot returna returna, fiind că fac parte din comandă și nu sunt pe stoc, deci vă rugăm să verificaţi foarte bine comanda şi produsele dorite, să corespundă cerinţelor Dvs, în momentul lansării comenzii. Imaginile din acest site sunt reprezentative, culoarea produselor în realitate poate să diferă, față de imaginea de pe site.
  • Datorită display-urilor (PC, Laptop, Tabletă, Telefon) cât şi a setărilor acestora, vă rugăm să reţineţi că ar putea exista diferenţe de nuanţe între culorile produselor expuse pe site şi produsele în sine. Imaginile din acest site sunt reprezentative, culoarea produselor în realitate poate să diferă, față de imaginea de pe site.

6. RĂSPUNDERE

  • Caracteristicile sau prețul produselor de pe acest site pot fi modificate de către WEBTAPET.RO, fără orice notificare prealabilă .
  • În cazul în care apar informații eronate, din cauza unor probleme informatice, avem dreptul de a anula comanda Dvs.
  • Prețurile produselor de pe acest SITE sunt informative și pot suferi modificări neanunțate.

7. LIVRAREA PRODUSELOR

  • Produsele expuse pe acest SITE nu sunt pe stoc, și se comandă pe baza de avans.
  • Produsele se livrează în funcţie de termenul stabilit de către producător care poate să diferă între 1 zi şi 5 săptămâni
  • Livrarea se face de către curier rapid, FAN COURIER oriunde în ţară, unde firma are sediu. În cazul în care nu există sediu FAN COURIER în localitatea Dvs., se adaugă câte 1 leu pentru fiecare KM în plus, sau puteţi opta pe varianta „Ridicare de la sediu”, care elimină costurile suplimentare.
  • Vă rugăm, în momentul în care preluaţi coletul, să verificaţi cu atenţie integritatea acestuia. Dacă coletul este deteriorat sau constatați orice altă neregulă care nu corespunde cu comanda făcută vă rugăm să completați un proces verbal împreună cu agentul FAN COURIER în care să specificați motivele pentru care refuzați coletul. Dacă neglijați verificarea coletului la preluare și ulterior constatați că s-a deteriorat coletul toată răspunderea este a dumneavoastră. Coletele se verifică la preluare, Reclamatii ulterioare nu primim!
  • Costurile transportului sunt suportate în totalitate de către Cumpărător!
  • Taxa de transport se calculează în funcţie de greutate, de către WEBTAPET.RO, pe baza preţurilor contractuale cu FAN COURIER.

9. PROCEDURA DE COMANDĂ

  • DEPUNEREA COMENZII: orice comandă se face prin intermeduil site-ului nostru, sau prin email la adresa noastră. NU preluăm comenzi TELEFONIC, doar în formă scrisă.
  • CONFIRMAREA COMENZII: toate comenzile depuse, sunt verificate, și confirmate de către operatorii noștri, care prelucrează comanda Dvs. Fără confirmare NU se trimite nici o comandă.
  • INDISPONIBILITATE CLIENT: dacă operatorii noștri nu reușesc să contacteze un client, în termen de 24 de ore, de la depunerea comenzii, automat se anulează comanda.
  • COMANDĂ DEPUSĂ, NECONFIRMATĂ: în cazul în care ați depus o comandă, dar nu ați fost contactat de operatorii, în maxim 24 de ore, vă rugăm să ne contactați. Datorită serverelor și sistemelor de calcul, se poate întâmpla, că nu ajunge comanda la noi.

Prin depunerea comenzii sunteți de acord cu Termeni și condițiile menționate mai sus.